تعدادی بازی واسه گوشه های آندروید

❋♫◄๑۩۞۩๑ قـَــشَـــنـــگـــــ✿ـــــ ๑۩۞۩๑►♫❋

اینجا ؛ جایی برای گفتن آرزو ها ؛ دردها ؛ اشک ها و لبخند هام ؛ اینجا برا من حکم همون چاه رو داره برا... اینجا همدم تنهایی منه ؛ اینجا مثل دفتر خاطراته برام.

بازی زیبا و معروفRayman Fiesta Run 1.0

اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 

لینک دانلود فایل نصب – ۶ مگابایت

 لینک دانلود دیتا – ۹۹ مگابایت

 

 

***************

 بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2

 

بازی Blueprint 3D یک بازی فکری و جذاب است. در این بازی شما تعدادی خطوط که در ابتدا به‌نظر می‌رسد مفهوم مشخصی ندارند روی صفحه مشاهده می‌کنید که باید با چرخش این خطوط و تغییر زاویه‌ی دید یک شکل معنی‌دار بدست آورید. در بازی دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین می‌توانید خودتان یک شکل با استفاده از عکس‌های موجود در موبایل خود ایجاد کنید و یا مراحلی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

blueprint 3d android بازی فکری Blueprint 3D 1.0.2   اندروید

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 

 لینک دانلود فایل نصب – ۱۰ مگابایت

 لینک دانلود دیتا – ۱۳۳ مگابایت

 

 

***************

 بازی جذابHeadless 0.1.2

 

 

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

headless android بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید

 

 رمز فایل: www.downloadha.com

 

 

 لینک دانلود – 11 مگابایت

 

 

***************

 بازی زیبای Zombie Gunship 1.10

 

در بازی Zombie Gunship شما در یک هواپیمای مجهز AC-130 بر فراز یک منطقه‌ی مشخص در حال پرواز هستید و باید بازماندگان حمله‌ی زامبی‌ها را به کشتن زامبی‌ها تا جایی که می‌توانید زنده نگه دارید! زامبی‌ها هربار در موج‌هایی به‌سمت شهروندان حمله می‌کنند و شما باید همه‌ی آن‌ها را از پا در بیاورید… هرچه بیشتر مقاومت کنید، موج‌های سنگین‌تری از زامبی‌ها به‌سمت مردم حمله‌ور می‌شوند و این کار شما را سخت‌تر خواهد کرد! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie gunship android بازی زیبای Zombie Gunship 1.10   اندروید

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 

 لینک دانلود – 44 مگابایت

 

***************

بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1

 

بازی C.H.A.O.S Tournament HD درباره‌ی جنگ‌های هوایی است. شما می‌توانید هلیکوپترها و جت‌های مدرن را انتخاب کنید و با سلاح‌های نصب شده بر روی آن‌ها اهداف مورد نظر را نابود کنید. در ابتدا باید کمی تمرین کنید تا بتوانید به بهترین شکل هلیکوپتر را کنترل کنید و با مانور دادن‌های خود، از اصابت تیر‌ها و موشک‌های دشمن به هلیکوپترتان جلوگیری نمایید. بازی دارای دو حالت Regular و Elite (برای بازیکنان حرفه‌ای) است و کیفیت هلیکوپترهای موجود که همه برگرفته از مدل‌های واقعی ساخت امریکا، روسیه و اروپا هستند نیز بالا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

chaos tournament hd android بازی جنگی C.H.A.O.S Tournament HD 1.3.1   اندروید

 

 

 رمز فایل: www.downloadha.com

 

 لینک دانلود فایل نصب – ۱۳ مگابایت

 لینک دانلود دیتا – ۱۱۸ مگابایت

 

 

*************************

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:,

] [ 12:7 ] [ ◄ پـــــ★ـــــســـرک ► ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه